טיולי שטח בצפון

לא משנה מי אתכם בקבוצה ובני כמה כל האנשים בהרכב הנוסעים, תמיד תוכלו לארגן לכם טיולי שטח בצפון שיתאימו לקבוצה שלכם. הנה כמה רעיונות וטיפים שכדאי לזכור לפעם הבאה.


עכשיו כשהקיץ והחום הגדול כבר כאן, זה הזמן הכי טוב לצאת לטיול שטח, ואין אזור טוב יותר לעשות בו טיול שטח מאשר בצפון הארץ, שם אפשר ליהנות מנופים מרהיבים וגם אוויר נעים בשל המיקום הגבוה מעל פני הים. בין השאר, טיולי שטח בצפון יכולים לכלול את צפת, כל אזור רמת הגולן, ראש פינה וכן הלאה.


צפון הארץ הוא ללא ספק האזור היפה ביותר, וגם המושלם לטיול בימי הקיץ החמים, כי גם בקיץ הוא ניחן בבריזה נעימה לאורך כל שעות היום. משום כך, כל פעילות שתעשו בשטח, תהיה נינוחה מאוד, גם אם היא כוללת שהות ממושכת מתחת לכיפת השמיים.

בחירת הטיול והאטרקציות

עבור כל הרכב נוסעים, לא משנה מה טווח הגילאים, אפשר לארגן בקלות טיולי שטח בצפון במקומות המתאימים וכאלו שיכללו אטרקציות מתאימות, על פי נתונים של בטיחות, יכולות פיזיות, כושר גופני וכן הלאה.

בין אם מדובר במשפחה עם ילדים קטנים, קבוצה של זוגות רומנטיים, חבר'ה צעירים, עובדי חברה וכן הלאה, תמיד יש משהו מעניין לעשות, וכמובן גם משהו שכל חברי הקבוצה יכולים לעשות.

בחירת המקום, המסלול והאטרקציות צריכים להתבסס על כל מה שצוין לעיל- טווח הגילאים, כושר גופני, מצב בריאותי וכן הלאה. כמובן שבקבוצות קטנות הרבה יותר קל להגיע להחלטה, והאתגר הוא באשר לקבוצות גדולות כמו עובדי חברה. במקרים של קבוצה גדולה מאוד, כדאי לשמור על בחירה ברוח הדמוקרטיה ולעשות הצבעה; הפעילות שתקבל את מירב הקולות היא זו שכל הקבוצה תבצע.



בדיקות לפני ביצוע הזמנות

לפני שאתם עושים הזמנה לאטרקציה כזו או אחרת, חשוב לבדוק כמה דברים. אם מדובר במועדון ספורט שמציע פעילות מסוימת, למשל טיולי ג'יפים, יש לבדוק שהמועדון פועל תחת כל הרישיונות והאישורים הנחוצים, הן ברמה של הפעלת עסק והן ברמה של הפעילויות הספציפיות שהוא מציע. כמו כן, חשוב לבדוק מקצועיות וניסיון, למשל האם מקבלים הדרכה והוראות בטיחות לפני שיוצאים אל השטח?

לנצל את הזמן בצורה הנכונה

אם אתם מגיעים מרחוק, כדאי לנצל את הזמן בצורה הנכונה, כלומר לתכנן סדר יום ברור ומוגדר מראש ולנסות למלא את הזמן בכמה שיותר פעילויות, כי אין לדעת מתי ההזדמנות הזו תחזור בשנית.