טיולי שטח בגולן

מי אמר שטיולי שטח חייבים להיות מאופיינים בשינה בתוך אוהל ובסביבה מלוכלכת? ומי אמר שחייבים להרגיש כמו בתוכנית הישרדות? טיולי שטח בגולן יכולים להיות גם בסטייל, אם מתארגנים כראוי.


בדרך כלל, כאשר אנשים חושבים על טיולי שטח, הם חושבים על טיול שכולל לינה באוהל, צחצוח שיניים עם האצבע, שיער מבולגן, שינה על מצע של אבנים, אוכל משימורים וכן הלאה. אבל, טיולי שטח בגולן לא חייבים להיות כך.


אפשר גם בסטייל

אם אתם אוהבים להשקיף על הטבע, אבל לא ממש טיפוס של טיולי טבע, התארגנות נכונה ומציאת הציוד והאביזרים המתאימים יאפשרו לכם לחוות טיול שטח בסטייל וליצור לעצמכם חוויה מתקנת לכל הטיולים שאי פעם יצאתם אליהם מטעם בית הספר והיו מועקה עבורכם. אם כן, הכל עניין של תכנון נכון, וגם אתם יכולים לצאת לשטח ולטייל בסטייל ובשיא הנוחות.

שינה נוחה היא המפתח

מי שרוצה להתחיל את הבוקר על צד ימין צריך שינה איכותית. בדרך כלל, לינה בשטח כוללת שינה בתוך אוהל, על מזרון דק מאוד שלא מצליח להסוות בצורה מספקת את מצע האבנים שמתחתיו. פלא שאתם מתעוררים בבוקר כעוסים?

במקום לישון באוהל, או אפילו לישון בתוך הרכב הפרטי איתו הגעתם, טיולי שטח בגולן יכולים לכלול שינה בתוך קרוואן. לא רק שזה נוח בהרבה ומעלה כמובן את רמת הטיול, הקרוואן יכול הרי גם להיות כלי הרכב איתו מגיעים, וככה נהנים מכל העולמות. בתוך הקרוואן כולם יכולים לישון אם יש מספיק מיטות.

אפשר להשכיר קרוואן למספר ימים. כמובן שמדובר בעלות גבוהה לעומת נסיעה ברכב הפרטי ושינה בתוך אוהלים, אבל איכות הטיול עולה בהתאם.



אוכל איכותי

עוד דבר שבדרך כלל מאפיין טיולי שטח הוא אוכל שמכינים בצורה מאולתרת או עם כלי בישול מאוד בסיסיים. ניקח לדוגמא הכנת דגים על גזייה ומחבת, וזו מלווה גם בשימוש באולר כדי לחתוך את הדג.

במקום, למה לא להביא ציוד יותר משוכלל ושימושי, כמו מנגל חשמלי, עליו אפשר לצלות את הדגים בצורה נוחה ומהירה ולבסוף ליהנות מדגים שעשויים בדיוק במידה.

ביגוד והנעלה

ולסיום, אפשר להצטייד בבגדים, נעליים ושאר אביזרים שהם הרבה יותר איכותיים ונוחים. במקום לטייל בין העשבים השוטים והקוצים עם סנדלים, אפשר להתהלך עם נעלי הליכה מקצועיות, שגם שומרות על מנח כף הרגל וגם שומרות על כף הרגל מפני קוצים, שריטות וכו' וכמובן נותנות הגנה גבוהה יותר מפני הכשות נחשים.